Perlantikan pendaftar wang tak dituntut menurut. Aras 1, blok utara, perbendaharaan 2. Bahagian pengurusan wang tak dituntut (bwtd) pasukan pelaksanaan perakaunan akruan (pppa) bahagian pengurusan operasi pejabat perakaunan (bpopp). Akauntan negara malaysia telah dilantik oleh menteri kewangan sebagai pendaftar wang tak dituntut (wtd) pada 1 jun 1975.

jabatan akauntan negara wang tidak dituntut
Jabatan Akauntan Negara Semak Wang Tidak Dituntut Online eGUMIS

jabatan akauntan negara wang tidak dituntut. Wtd ini mungkin juga komisen, dividen, tuntutan. Hakcipta terpelihara 2021 @ jabatan akauntan negara malaysia statistik pelawat :. Dalam tempoh masa tertentu, jika wang tersebut tidak dibayar kepada pemiliknya, wang berkenaan akan didaftarkan kepada jabatan akauntan negara malaysia sebagai wang. Egumis telah boleh dibuat secara online sekarang!!. Carian rekod wtd secara atas talian yang diserahkan oleh pihak syarikat/firma. Maklumat hubungan pendaftar adalah seperti berikut:

Aras 1, Blok Utara, Perbendaharaan 2.


Hakcipta terpelihara 2021 @ jabatan akauntan negara malaysia statistik pelawat :. Wang tak dituntut butiran 03 jun 2021 3286961. Cara membuat permohonan dan semakan wang tidak dituntut online di janm.

Bahagian Pengurusan Wang Tak Dituntut (Bwtd) Pasukan Pelaksanaan Perakaunan Akruan (Pppa) Bahagian Pengurusan Operasi Pejabat Perakaunan (Bpopp).


(accountant general’s department of malaysia) bahagian pengurusan wang tak dituntut. Akauntan negara malaysia telah dilantik oleh menteri kewangan sebagai pendaftar wang tak dituntut (wtd) pada 1 jun 1975. Semakan wang tidak dituntut merupakan aplikasi yang dibangunkan oleh jabatan akauntan negara.

Sila Isi Semua Maklumat Yang Ditanda * Untuk Mendaftar Sebagai Pengguna.


Rujuk manual pengguna untuk lihat panduan pengguna. Perlantikan pendaftar wang tak dituntut menurut. Laman utama awam wang tak dituntut.

(Accountant General’s Department Of Malaysia) Bahagian Pengurusan Wang Tak Dituntut.


Dalam tempoh masa tertentu, jika wang tersebut tidak dibayar kepada pemiliknya, wang berkenaan akan didaftarkan kepada jabatan akauntan negara malaysia sebagai wang. (accountant general’s department of malaysia) bahagian pengurusan wang tak dituntut. Egumis telah boleh dibuat secara online sekarang!!.

Panduan Semakan Wang Tak Dituntut Online Berita Baik Buat Semua Rakyat Malaysia!


Aras 1, blok utara, perbendaharaan 2. Kita mungkin tak perasan, ada akaun bank yang dah lama kita tak pakai rupanya ada sejumlah wang tak dituntut (wtd). Hakcipta terpelihara 2021 @ jabatan akauntan negara malaysia statistik pelawat :.