lee seung gi malaysia

Tekan pada burger menu icon. Setelah itu, masukkan kata sandi instagram anda dibagian form untuk melanjutkan, masukkan lagi kata sandi. Tap delete account then tap continue deleting account. Petua kali ini sesuai untuk anda yang merasa instagram agak membosankan, privasi yang.

cara delete akaun instagram
Cara Remove Akaun Instagram Yang Banyak Fames.my

cara delete akaun instagram. Kemudian tekan butang profile di sebelah kanan bawah screen. Pertama sekali anda harus log in ke akaun instagram yang anda hendak delete. Cara delete akaun instagram kekal dan sementara cara deactivate instagram. Cara padam akaun instagram 2 cara delete akaun instagram secara kekal dan sementara di phone cara padam akaun instagram ig deactivate kekal dan sementara Gunakan browser anda dan layari. Cara delete padam akaun instagram ig 2020.

Buka Browser Dan Masuk Ke Halaman Instagram Melalui Instagram.com Dari Laptop Atau Komputer.


Cara delete akaun instagram kekal dan sementara cara deactivate instagram. Klik ‘hapus akun saya secara permanen’ sebagai langkah terakhir cara delete akun instagram di hp atau laptop. Cara menghapus akun ig sementara.

Setelah Itu, Masukkan Kata Sandi Instagram Anda Dibagian Form Untuk Melanjutkan, Masukkan Lagi Kata Sandi.


Petua kali ini sesuai untuk anda yang merasa instagram agak membosankan, privasi yang. Cara delete padam akaun instagram ig 2020. Gunakan browser anda dan layari.

Cara Padam Akaun Instagram 2 Cara Delete Akaun Instagram Secara Kekal Dan Sementara Di Phone Cara Padam Akaun Instagram Ig Deactivate Kekal Dan Sementara


Tap delete account then tap continue deleting account. Pertama sekali anda harus log in ke akaun instagram yang anda hendak delete. Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh dan salam sejahtera, dalam video ini,saya akan kongsikan kepada anda cara untuk delete akaun instagram anda secara.

Tap Account, Then Tap Delete Account At The Bottom.


Kemudian tekan butang profile di sebelah kanan bawah screen. Korang pegi masuk laman web instagram, korang bukak je dekat laptop senang sikit, kalau aku ni bukak kat hp je,korang kene ingat kalau nak delete akaun insta tak boleh. Tekan pada burger menu icon.

Jika Sudah, Klik Hapus Akun Saya Secara Permanen.